Veilig naar
het buitenland

Boek online! Binnen 24 uur de uitslag*

* Indien een hertest nodig is, kan de termijn van 24 uur met max. 4 uur overschreden worden.
Zekerheid? Plan 48 uur van tevoren de test in voor uw vliegreis.

Betrouwbaar

Uw coronatest wordt door
Eurofins | Clinical Diagnostics geanalyseerd, een ISO-geaccrediteerd laboratorium.
Al onze testen voldoen aan de hoge eisen van het RIVM.

Goedkoop

Wij bieden op grote schaal coronatesten aan. Hierdoor kunnen wij de laagste prijs aanbieden. Bekijk het filmpje hieronder om ons laboratorium te zien!

Gratis reiscertificaat

U hoeft bij ons niet te betalen voor het reiscertificaat. Deze wordt geheel gratis voor u gepersonaliseerd en direct naar u gemaild.

Locaties

Op meerdere locaties kunt u bij ons een coronatest laten afnemen. Boek hieronder direct de coronatest bij de locatie in uw buurt!

Hoe het werkt

Maak een afspraak

Maak eenvoudig uw afspraak op een gewenste dag en tijdstip. Na betaling, ontvangt u de afspraakbevestiging per mail.

Ga naar de testlocatie

Ga naar de testlocatie van uw keuze. Breng uw paspoort of ID mee. Volg de instructies van de medewerkers op, zodat de test zo snel mogelijk wordt afgenomen.

Snel getest

Luister goed naar de instructies, zodat u snel getest wordt. U bent binnen vijf minuten weer klaar.

Testuitslag

Wacht veilig thuis op uw uitslag. Deze ontvangt u via de e-mail. Bent u negatief, dan ontvangt u direct het reiscertificaat.

Coronatestlocaties

Schiphol - Hoofddorp
Wegalaan 60, Hoofddorp
Breda
Bergschot 71, Breda
Broek op Langedijk
Dulleweg 17, Broek op Langedijk
Deventer
Munsterstraat 9, Deventer
Heerenveen
Leeuwarderstraatweg 129, Heerenveen
Leiden
Rooseveltstraat 65, Leiden
Rotterdam
Hoofdweg 80, Rotterdam
Sittard
Watersley 31, Sittard

Maak een afspraak

Wij bieden twee testen aan. De coronatest met reiscertificaat en de antistoffentest. Maak direct uw afspraak voor de juiste test hieronder.

Kies een locatie en tijdstip

Vorige stap

Over ons

Jouwcoronatest.nl is een initiatief van Eurofins Clinical Diagnostics, het grootste coronalaboratorium van Nederland.


Eurofins Clinical Diagnostics voldoet aan de kwaliteitseisen van het RIVM. Het laboratorium staat voor kwaliteit en innovatie. Met ruim 800 laboratoria wereldwijd beschikken we over specifieke kennis en diepgaande expertise over vele typen onderzoek.

Frequently Asked Questions

    • Hoe kan ik een afspraak maken?
      Een afspraak kan gemaakt worden via de online bookingstool op: jouwcoronatest.nl, of via de mail: klantenservice_covid@nmdl-lcpl.nl

    • Welke gegevens hebben jullie nodig om een afspraak in te plannen?
      Om een afspraak te maken hebben we de volgende gegevens nodig:

      • Voor en achternaam (zoals in paspoort vermeld)
      • Geboortedatum
      • Paspoortnummer (document nummer)
      • Telefoonnummer (hierop ontvangt u een SMS met de code om de uitslag te kunnen openen)
      • Email-adres (hierop ontvangt u de uitslag)
    • Kan ik ook langskomen zonder afspraak?
      Helaas is het momenteel niet mogelijk om langs te komen zonder afspraak. Dit heeft ermee te maken dat wij op deze manier de anderhalve meter niet kunnen hanteren. Het is wel mogelijk om online nog een afspraak te maken voor dezelfde dag.

    • Kan ik mijn afspraak verplaatsen?
      Om een afspraak te verzetten kunt u contact opnemen met onze klantenservice, zij zullen de afspraak voor u verzetten. U moet uw wijziging minstens 24 uur van tevoren doorgeven. U dient uw wijziging door te geven via klantenservice_covid@nmdl-lcpl.nl. Telefonische wijzigingen en wijzigingen korter dan 24 uur voor de afnamedatum worden niet verwerkt.

    • Hoe vaak kan ik mijn afspraak verplaatsen?
      Er geldt een maximum aantal van twee verplaatsingen. Let op: indien het moment van de afspraak al is geweest, is het niet meer mogelijk om de afspraak te verplaatsen.

    • Kan ik mijn afspraak nog annuleren?
      Het is mogelijk om uw afspraak te annuleren. Wij hanteren een strikt annuleringsbeleid van 24 uur: dit wil zeggen dat, wanneer u 24 uur van tevoren (of eerder) annuleert, het volledige bedrag zal worden gerestitueerd. Dit komt doordat wij reeds voordat de klant wordt getest onkosten maken voor de afspraak, zoals het inkopen van materialen, het inplannen van artsen en afnamemedewerkers, et cetera.

    • Hoe kan ik mijn afspraak annuleren?
      De afspraak kan uitsluitend geannuleerd worden door een email te sturen naar klantenservice_covid@nmdl-lcpl.nl. Hierin raden wij u aan om de volgende gegevens aan te leveren: naam, factuurnummer, datum, tijd en locatie van de afspraak. Deze gegevens kunt terugvinden in de bevestiging die u van ons via de mail heeft ontvangen.

    • Kan ik nog annuleren binnen de termijn van 24 uur?
      Annuleert u de afspraak binnen de termijn van 24 uur, dan zal er niet worden gerestitueerd. Dit geldt ook voor reserveringen die binnen 24 uur vóór het moment van de afspraak worden gemaakt en weer geannuleerd; indien u een afspraak boekt die binnen 24 uur zal plaatsvinden, doet u automatisch en stilzwijgend afstand van het recht op restitutie. Er kan dan nog slechts worden verplaatst,

    • Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling na het annuleren van de afspraak?
      Indien u vóór 24 uur van tevoren annuleert, zal het bedrag binnen tien werkdagen worden gerestitueerd. Wij kunnen de terugbetaling alleen realiseren op hetzelfde bankrekeningnummer als waarmee de betaling is gedaan.

    • Hoe kan ik betalen?
      U kunt betalen via de website via IDEAL/ Bancontact en creditcard. Indien u niet online kunt betalen kunt u contact opnemen met de klantenservice via +31(0)88 2350295 of via de mail: klantenservice_covid@nmdl-lcpl.nl. Zij zullen een afspraak voor u inplannen en dan kunt u betalen op locatie (alleen pinbetalingen). Indien er op de teststraat met credit card wordt betaald, dan zijn er extra kosten aan verbonden van 2,25% van het transactiebedrag. Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar, van 08.00 tot 20.00.

    • Wanneer ontvang ik mijn testuitslag?
      In 95% procent van de gevallen ontvangt u de uitslag dezelfde dag(avond). Maar in sommige gevallen kan het uiterlijk 48 uur duren.

    • Wat moet ik doen als ik geen SMS code ontvangen heb?
      Het kan voorkomen dat de email in uw spambox terecht komt, wij raden u aan om de spambox te checken. Daarnaast is het belangrijk om uw emailadres en telefoonnummer goed te controleren als u een afspraak maakt. Indien u al wel uw email ontvangen heeft maar geen SMS code, vragen wij u om contact op te nemen met de klantenservice op het nummer: +31(0)88 2350295. Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar, van 08.00 tot 20.00.

    • Kan ik mijn contactgegevens nog wijzigen?
      U kunt u telefoonnummer en emailadres uitsluitend voor het testmoment wijzigen. Hierna kunnen wij deze gegevens niet meer aanpassen. Wij hechten veel waarde aan de veiligheid van uw persoonlijke gegevens, indien de contactgegevens na het testmoment gewijzigd zouden worden kunnen wij dit niet meer garanderen. Vandaar dat wij deze gegevens niet meer aan kunnen passen na het testmoment.

    • Verstrekken jullie een reisdocument en is deze erkend?
      U ontvangt een gratis reisdocument bij het boeken van een PCR-test, de voorwaarde hiervoor is uiteraard dat u negatief getest bent op de aanwezigheid van Covid-19. Dit is een erkend reiscertificaat.

    • Hoe ontvang ik mijn reiscertificaat/ hoe open ik mijn reiscertificaat?
      Het reisdocument wordt toegestuurd naar uw emailadres, u ontvangt op dezelfde dag een SMS code. Deze code kunt u gebruiken om het reisdocument te openen.

    • Er staan verkeerde gegevens op mijn document, kunnen deze aangepast worden?
      Wanneer de gegevens op uw reisdocument niet kloppen kunt u contact opnemen met de klantenservice. Dit kan op het nummer +31(0)88 2350295, 7 dagen per week, van 08.00 tot 20.00. Zij zullen ervoor zorgen dat de gegevens aangepast worden. Wij raden u dan ook aan om voorafgaand aan uw test de gegevens te controleren en zo volledig mogelijk in te vullen.

    • In welke talen is het certificaat beschikbaar?
      Het certificaat wordt standaard in het Engels uitgegeven.

    • Wat voor testen bieden jullie aan?
      Wij bieden een PCR-test en een antistoffentest aan (de antistoffentest is alleen beschikbaar in omgeving Leiden/Den-Haag bij onze dochteronderneming SCAL).

    • Wat kost een PCR-test?
      Een PCR test kost € 80,-.

    • Waar kan ik een antistoffentest boeken?
      Dit kan via de website van onze dochteronderneming SCAL: www.scal.nl, of per telefoon op +31(0)71 5160020. SCAL heeft een groot aantal locaties in de regio Den Haag/Leiden.

    • Hoe weet ik waar ik naartoe moet voor de testlocatie?
      Het adres van de testlocatie wordt meegestuurd in uw online bevestiging. Daarnaast zijn de adressen op de website te vinden. De meeste testlocaties zijn mobiele units die op een parkeerterrein gesitueerd zijn. Behalve in Leiden. Deze testlocatie vindt u op de eerste verdieping van het gebouw (Salux). De adressen van de testlocatie zijn op de website te vinden.

    • Hoeveel dagen voor mijn reis moet ik mij laten testen?
      Dit hangt af van de bestemming, Dit kan 48, 72 of 96 uur voor vertrek zijn. Wij raden aan om dit zelf goed te controleren.

Contact

Heeft u vragen over onze testen of wilt u graag een medewerker spreken?
Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar van 08.00 tot 20.00.

E-mail:

klantenservice_covid@nmdl-lcpl.nl

Telefoon:

+31(0)88 2350295